چگونه برای درمان مرحله نفروپاتی دیابتی بیماری 5 کلیه بدون دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان مرحله نفروپاتی دیابتی بیماری 5 کلیه بدون دیالیزچگونه برای درمان مرحله نفروپاتی دیابتی بیماری 5 کلیه بدون دیالیز
سلام، دکتر، من 52 ساله هستم و من یک فرد با دیابت نوع 2 نفروپاتی دیابتی کنترل نشده، چربی خون، هیپراوریسمی و عفونت های دستگاه ادراری تشخیص داده شده است. علاوه بر این، کلیه من کار نمی خوبی در حال حاضر، دکتر من گفت که بیماری من است در مرحله 5، و در حال حاضر من به دیالیز، اما من نمی خواهم آن را بپذیرید. می تواند به شما کمک کند من برای درمان بیماری من بدون دیالیز؟
در بیانیه خود را، ما یاد بگیرند:
1. قند خون خود را کاملا کنترل نمی شود. شما باید برای کنترل سطح پایین قند در رژیم غذایی و افزایش دوز از دارو را برای کنترل قند.
2. پتاسیم خود را بالا است. آن را برای شما خطرناک است. بسیار ممکن است اتفاق می افتد که قلب خود را متوقف به طور ناگهانی. شما باید مصرف پتاسیم پایین است.
3. تعداد سفید خون بسیار بالا است. همانطور که شما گفتید، شما باید یک عفونت ادراری. این ممکن است باعث آسیب عملکرد کلیه را مختل کند.
4. همانطور که شما در حال حاضر در یک مرحله بیماری کلیوی 5، است که توسط دیابت ناشی، بنابراین اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود را، شما باید یک درمان برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها پیدا کنید.
چگونه برای درمان بیماری دیابتی نفروپاتی مرحله 5 کلیه بدون دیالیز؟
اول، شما باید رژیم غذایی مناسب و چسبیدن به آن. سپس، بر اساس این نقطه، شما باید برای پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین برای دیالیز. طب چینی میکرو Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی چینی، می توان آن را به عنوان یک درمان جایگزین دیالیز استفاده می شود. این می تواند به شما کمک کند عملکرد کلیه خود را بهبود بخشد، بازگرداندن کلیه ها آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر،
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی دیابتی بدون دیالیز، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
پست الکترونیکی ما: kidneyhospitalcn@mail.ru
تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365
واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: